
ΣΤΟΙΧΕΙΑ
1. Η λατρεία όμως του Πάνα υπήρξε και εκτός ελλαδικού χώρου. Συγκεκριμένα στην αιγυπτιακή πόλη Χέμμιν, την "Πανόπολη" των αρχαίων Ελλήνων ο Πάνας ταυτιζόταν με τον θεό Μιν
2. Αλκάνδρη, η (δ 126): Η σύζυγος του Πόλυβου, ενός πολύ πλούσιου από τη Θήβα της Αιγύπτου, όπου φιλιξενήθηκαν κατά την επιστροφή ο Μενέλαος και η Ωραία Ελένη, από τους οποίους, φεύγοντας, πήραν πολύτιμα δώρα.
-
3. Παλαιά Διαθήκη :
|
|
|
FROM THE RABBIS STUDY
The son of an Israelite woman and an Egyptitian man went out among the Israelites and the Israelite woman s son had a quarrel with an Israelite man in the camp. The Israelite woman s son then blasphemed G-ds name with a curse.The reople brought him to Moses.
His mother s name was Shelomith daughter of Divri, of the tride of Dan.
|
|
ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΡΑΒΙΝΩΝ
Ο γιος μιας γυναίκας Israelite και ενός άνδρα Egyptitian βγήκε μεταξύ του Israelites και ο Israelite γιος γυναικών s είχε μια φιλονικία με έναν άνδρα Israelite στο στρατόπεδο. Ο Israelite γιος γυναικών s βλασφήμησε έπειτα το όνομα γ -γ-δς με μια πληγή. Το reople τον έφερε στο Μωυσή.
Το όνομα μητέρων του s ήταν κόρη Shelomith Divri, της φυλής Dan. Kert αυτός κάτω από την επιτήρηση μέχρι την ποινική ρήτρα θα μπορούσαν διευκρινισμένο de dy GD (Leviticus 24:1012). Με το Μωυσή απρόθυμο να κυβερνήσει σε αυτήν την περίπτωση, προτάσεις GD Himself ο κακοποιός στο θάνατο.
Αυτή η τραγική ιστορία, που διαβάζονται σε ένα πρόσφατο Shabbat, μνησικακίες η περιέργειά μας. Ένα έγκλημα και οι συνέπειές του απεικονίζονται, αλλά τα κίνητρα και η πρωταρχική αιτία είναι ασαφή.
|
ΜΗ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
1. Ο Απόστολος Παύλος στις Επιστολές του χρησιμοποιεί την ονομασία Έλληνας σχεδόν πάντα σε σχέση με την ονομασία Εβραίος.